BERRIAK

Klik egin berri baten izenburuan informazio osoa ikusteko

GH irakasleen VII. Topaketaren Memoria

2018/07/12

GH irakakasleen VII. Topaketaren kronikak, bideoak, aurkezpenak eta beste material batzuk

LHko 1. zikloaren Programazio Eredua

2018/06/28

GHko programazio bateratu baten eredua  LHko 1. zikloko 2. eta 3. mailako unitate didaktikoekin osatzen da baita maila horien urteko programazioak, Heziberriren araberako ereduan.
Aurreko ikasturteko R400 ikastaroan,  sei GH irakaslek LH 1. ziklorako 12 unitate didaktiko
, sei maila bakoitzean, egin eta denon eskura jarri dituzte. ESKERRIK ASKO lan horretan parte hartu duzuen guztioi!

18/19 ikasturteko GH formazioak

2018/06/02

Hemen dituzu GHrekin erlazionatutako ikastaro desberdinak, Prest_Gararenak eta Berritzegune Nagusiarenak 18/19 ikasturterako.

MUGIMENT. Jarduera Fisikoa Sustatzeko Egitasmoa

2018/02/19

Euskal gizarte aktiboa lortzeko egitasmoa. Jarduera fisikoa areagotzeko eta sedentarismoa murrizteko ekimenak bateratzen ditu, pertsona inaktiboak aktibo bihurtzeko neurriei lehentasuna emanez.

Non dago gorputza eskolan?

2018ko urtarrila

Ez gara bakarrik buru, gorputza ere bagara, baina burmuina lantzeari eskaintzen zaio ahalegin gehien eskolan. Zein presentzia eta zein leku du gorputzak hezkuntzan? Nola landu berau? Nola eragiten du ikasleen gorputzetan ikastetxeetako espazioen antolaketak? Zein modutan bizi dituzte ikasleek gorputzeko aldaketak? Irakasleek aintzat hartzen al dute eurak ere gorputz direla, gorputz batetik ari direla?... Garatzen ari diren gorputz anitzez eta biziez betetako ikasgelak ditugula sinetsita, galdera ugari planteatu dizkiegu gure lau mahaikideei: Eider Salegi Haur Hezkuntzan diplomatua da eta irakasle izango direnen prestatzailea Mondragon Unibertsitatean, Luis Larrañaga Gorputz Hezkuntzako irakaslea da, eta Amaia Navascues eta Maider Urrutia berriz, Gorputzaldiak egitasmoko kideak dira. Adibide praktiko bat ere jaso dugu bukaeran: nola hartu kontuan gorputza ikasgai batean, Musikan adibidez.

Irakurri artikulu osoa PDF formatuan