Neuro Heziketa Fisikoa: motrizitatea aprendizairen eta garapen pertsonalaren zerbitzuan

• 2019/11/9 - 2019/11/10 |
  • Basauriko Arizko ikastola
Neuro EF     Irene Pellicerrek erakutsi digu zelan Neurozientzia eremuan egindako azken ikerketek sustatzen duten ekintza motorrak duen erangin handia apredizaiaren hobekuntzan, Gorputz Hezkuntzako garrantzia areagotuz, ikastaro  honetan. Horrela buru osasunaz gain, osasun emozionala eta soziala ere lantzen laguntzen digu . HEMEN ikusi ahal dira honen inguruan sortu diren hainbat proposamen didaktikoaz gain erabilitako beste baliabide batzuk.

Ikaskuntza kooperatiboa Gorputz Heziketan

• 2019/10/21 - 2019/10/29 |
  • Basauriko Uribarri BHI
GH kooperatiboa.     Jon Ortuondok erakutsi digu zelan inplementatu planteamendu kooperatiboa Gorputz Heziketako saioetara, ikastaro praktiko honetan, bere esperientziez gehi azken urteetan eremu honen inguruko egindako ikerketez baliatuz. HEMEN ikusi ahal dira honen inguruan sortu diren hainbat proposamen didaktikoaz gain erabilitako baliabide anitzak.

Yoga, akroyoga eta mindfulness LHko GHn

• 2019/10/26 - 2019/10/27 |
  • Durangoko Fray Juan de Zumarraga BHI
    Almudena Esteban-ek erakutsi digu zelan eraman yoga, acroyoga eta mindfulness Gorputz Hezkuntzako saioetara LHrako, ikastaro praktiko honetan, bere esperientziez baliatuz. HEMEN ikusi ahal dira honen inguruan sortu diren hainbat proposamen didaktikoaz gain erabilitako apunteak, argazkiak eta bideoak.

Akrosportetik antzerki musikalera. Gorputz adierazpen jarduerak sortu, garatu eta ebaluatu ikasleen trebeziak sustatuz.

• 2019/09/9a - 2019/09/17a |
  • Donostiako Bidebieta BHI
Akrosportetik antzerki musikalera

Imanol Janices-ek erakusten du ikasleekin gorputz adierazpen jarduera bat zerotik nola sortu, ikasleen trebeziak sustatuz, eta ez soilik irakasleak nahi duen edukia landuz.

Bidenabar, CORUBRICS Google gehigarria ebaluazioan nola erabili azaldu eta praktikan jarriko da, gorputz adierazpen jarduerak errubriken bitartez ebaluatuak izan daitezen. HEMEN ditue ikastaroan sortutako lanak eta erabilitako baliabideak

Yoga, Acroyoga eta Mindfulness Gorputz Hezkuntzan

• 2018/11/17 - 2018/11/18 |
 Acroyogako txoria

Almudena Esteban-ek eta Eloy Fontan-ek erakutsi digute zelan eraman yoga, acroyoga eta mindfulness Gorputz Hezkuntzako saioetara ikastaro praktiko honetan, bere esperientziez baliatuz. HEMEN ikusi ahal dira honen inguruan sortu diren hainbat proposamen didaktikoaz gain erabilitako apunteak, argazki eta bideoak.

Gorputz Adierazpena eta talde-dantzak

• 2018/09/11 - 2018/09/13 |
 29 GH irakasle aulki batean

Inma Tenak, Gorputz Adierazpenean,  eta Alfredo Larrazek, Talde-dantzetan, beren ezagupenak, esperientziak eta baliabideak partekatu dituzte egoera motor artistiko-adierazkorren eremuan. HEMEN ikusi ahal dira honen inguruko sortu dituzten hainbat proposamen didaktikoaz gain erabilitako balibide, argazki, bideo eta musikak.

IKT-en erabilpena Gorputz Hezkuntzan

• 30 ordu |
  • 2018ko irailan - |
  • Prest_Gara 18/19
 IKT sites

Xabier Mendozak erakusten du zelan kudeatu IKTak Gorputz Hezkuntzako saioetan ikastaro honetan, bere esperientzia luzeaz baliatuz. SITES honetan ikusi ahal dira sortu diren hainbat proposamen didaktiko eta adibide.

Eta HEMEN iazko ikastaroarenak (Donostian, 2017ko irailan)

Erritmoa eta koreografia errazak GHn

• 2018/01/15 - 2018/03/12 |
  • Igorreko Arratia BHI
 29 GH irakasle aulki batean

Ikastaro honetan GHko saioetan erritmoa eta koreografia errezak jorratzeko hainbat material ikusi ahal dira hemen.

Mindfulness GHn

• 2017/10/11 - 2017/12/13 |
  • Lasarteko Berritzegunea
 Mindfulness

Naiara Gorroñok erakusten digu zer eta nola jorratu arreta gurputzaren bidez GHn.

Mindfulness ikastaro honetan landutako hainbat material daude hemen.

Kooperazioaren pedagogia GHn

• 2017/11/12 - 2017/11/30 |
 29 GH irakasle aulki batean

Carlos Velazquez-ek ikastaro honetan kooperazioaren pedagogia zelan jorratu GH klaseetan azaltzen digu proposamen praktiko askoren bitartez. Proposamen didaktikoen bilduma (20)

GH emozionaleko UD baten garapena

• 2017/10/03 - 2017/10/31 |
  • Elejabarri Eskola eta Berritzegune Nagusia. Bilbo
 GHemozionala

Laia Mestres-ek ikastaro honetan GH emozionalari buruzko Unitate Didaktiko bat  zelan garatu laguntzen digu. Ikastaroan garatutako proposamen didaktikoen bilduma (20)

Eskolako GH Programazioa (EMD-en arabera)

• 2017/09/11 - 2017/09/30 |
Eskolako Programazio ikastaroa

Alfredo Larraz-ek GH programazio didaktikoa ekintza motor dominioen arabera antolatzen laguntzen digu. Hemen dituzue ikastaroan garatutako programazio ereduen bilduma (22)

Kooperatzen ikastea, GHn konperatuz ikasi

• 2016/11/5 - 2016/11/30 |
 GH kooperatibo ikastaro

Jesus V. Ruiz Omeñacak jarduera didaktiko kooperatiboek eskaintzen dituzten aukeren ezagueran sakontzen laguntzen digu gogoetatik eta analisi kritikotik.

Ikastaroan garatutako proposamen didaktikoen bilduma (25)

Badmintona. GHn aurkaritzan jarduteko proposamen motibagarri bat

• 2016/10/04 - 2016/11/15 |
  • Basauriko Urbi BHIn
 badminton andra

Joseba Cantalejok badminton inguruko posibilitateak (ariketak, jokoak, modalitateak, etab) unitate didaktiko batean islatzen laguntzen digu.

Ikastaroan garatutako proposamen didaktikoen bilduma (7)

GH Emozionala

• 2016/10/15 - 2016/11/16 |
  • Elejabarri Eskola eta Berritzegune Nagusia. Bilbo